Veelgestelde vragen ANTARCTICA

CONTACT KAARTVERKOOP

Telefoonnummer: 036 82 00 333
Email: kaartverkoop@visavis.nl

ALGEMEEN

Wanneer kan ik ANTARCTICA bezoeken?

Van 1 februari t/m 17 maart 2018.

Wat zijn de vertrektijden van ANTARCTICA?

De reis begint om 19:00, het is dan ook belangrijk dat je ruim op tijd bent. 

Is het mogelijk om in de buurt te parkeren?

Ja, er is een gratis parkeerterrein met voldoende parkeerplaatsen direct naast de ingang van Vis à Vis.

Is Vis à Vis met het openbaar vervoer te bereiken?

Ja, het dichtstbijzijnde station is Almere Poort. Vanaf daar is het nog ongeveer 20 minuten lopen naar de locatie. Klik hier voor contact en route.

Is ANTARCTICA rolstoeltoegankelijk?

Vanwege de restaurant opstelling zijn er beperkte rolstoelenplaatsen per avond. Neem contact op met kaartverkoop voor beschikbaarheid. Helaas zijn niet alle expeditie onderdelen van ANTARCTICA rolstoeltoegankelijk.

Voor wie is ANTARCTICA geschikt?

ANTARCTICA is een theater-belevenis-diner voor iedereen vanaf 12 jaar. 

Is het mogelijk om kaarten aan de deur te kopen?

Indien de voorstelling niet is uitverkocht, is het mogelijk om kaarten voor reguliere prijs (à € 57,50) te kopen aan de kassa op het terrein. We kunnen niet garanderen dat er kaarten beschikbaar zijn aan de kassa. Wil je zeker zijn van kaarten voor de beste prijs, bestel deze dan online. 

Waar is ANTARCTICA te zien?

De voorstelling ANTARCTICA speelt zich af op het terrein van Vis à Vis en in het nieuwe restaurant De Rode Haring. Klik hier voor route en contact.

Hoelang duurt de voorstelling ANTARCTICA?

De voorstelling duurt ongeveer 3 uur. 

Is de voorstelling ANTARCTICA inclusief diner?

Ja, ANTARCTICA is een voorstelling inclusief diner Antarctica-style. Drankjes zitten niet bij de kaartprijs inbegrepen.

Kunnen jullie rekening houden met dieetwensen?

Na aanschaf van je tickets, krijg je een bevestigingsemail toegestuurd, hierin staat de uitleg hoe je kunt aangeven vegetarisch of glutenvrij te willen eten zodat wij hier rekening mee kunnen houden.

Kan ik mijn hond meenemen?

Honden zijn tijdens de voorstelling ANTARCTICA niet toegestaan op het terrein.  

KAARTVERKOOP

Wat zijn de officiële wederverkooppunten van Vis à Vis?

Let op: koop alleen kaarten via onze website. Neem contact op met kaartverkoop indien je via een ander kanaal een ticket hebt gekocht via 036-820 0333.

Kan ik een actiecode gebruiken?

Voor ANTARCTICA gelden geen kortingsacties. Het is dan ook niet mogelijk om een actiecode te gebruiken. 

Hoe kan ik kaarten reserveren?

Kaarten zijn te bestellen via de kalender. Voor vragen kan er altijd contact worden opgenomen met kaartverkoop.

Waarom betaal ik € 2,50 transactiekosten per bestelling?

De transactiekosten bestaan uit de administratieve kosten, kosten voor de bank en het ticketsysteem. 

Is de voorstelling geplaceerd?

Bij ANTARCTICA is een indeling qua zitplaatsen vooraf vastgesteld, je zult bij aankomst naar je plek begeleid worden. 

Ik wil graag met een groep komen.

Ben je van plan om met een groep van meer dan 20 personen de voorstelling te bezoeken, neem dan contact op met kaartverkoop via kaartverkoop@visavis.nl of 036-8200333.

Wat is een E-Ticket?

Dit is een elektronisch alternatief voor een toegangskaart en wordt toegezonden via de email. Het systeem maakt gebruik van een unieke QR code. Toon de tickets van smartphone of tablet of een print de E-ticket(s) uit en neem deze mee naar de locatie van Vis à Vis waar ze gescand worden.

Kan ik ANTARCTICA cadeau geven?

Het is voor ANTARCTICA niet mogelijk om een cadeaubon te kopen. De voorstelling is heel populair en de kans bestaat dat de cadeaubon niet op tijd verzilverd kan worden. We raden je aan om direct kaarten te kopen voor een specifieke datum. Weet je de datum niet zeker, maar wil je wel alvast iets hebben om cadeau te geven? Download dan hier een voorbeeld cadeaubon die je zelf kunt uitprinten.

BETALINGEN

Ik heb geen internetbankieren, kan ik ook op een andere manier betalen?

Ja, dat is mogelijk. Stuur daarvoor een mail met de datum waarvoor je wilt reserveren en het aantal personen waarmee je wilt komen naar kaartverkoop@visavis.nl.

Kan ik pinnen op jullie terrein?

Ja, bij de kassa's en in het restaurant kan worden gepind.

Welke Cadeaubonnen worden geaccepteerd bij Vis à Vis?

Vis à Vis accepteert de volgende cadeaubonnen: PODIUM Cadeaukaart, Theater en Concertbon, CJP Cultuurkaart, Nationale Kunst & Cultuur Cadeaukaart, VVV Cadeaubon en VVV Irischeque.

Podium Cadeaukaart en Nationale Kunst & Cultuur Cadeaukaart

Wil je betalen met de PODIUM Cadeaukaart of de Nationale Kunst & Cultuur Cadeaukaart? Dan kunnen wij het bedrag vooraf verzilveren en een betaallinkje sturen om het restantbedrag (eventueel) via iDeal vooraf af te rekenen. Je ontvangt je e-tickets via de mail.

Theater en Concertbon, CJP Cultuurkaart, VVV Cadeaubon en VVV Irischeque

Betaling met de Theater en Concertbon, CJP Cultuurkaart, VVV Cadeaubon en VVV Irischeque kan op de speeldag zelf (gedeeltelijk) worden betaald aan de kassa. Bijbetalingen per pin en contact is ook mogelijk. Je kaarten worden op naam gereserveerd en aan de kassa ontvang je de toegangskaarten. De kassa en de locatie zullen op donderdag, vrijdag en zaterdag vanaf 18:30 geopend zijn.

Wilt u een reservering met een cadeaubon plaatsen, klik dan hier

Cadeaubonnen van Vis à Vis zijn te verzilveren in de online ticket shop van Vis à Vis.